Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2CS0
Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12S06
Web Content Viewer
ActionsГодишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите
Дата на публикуване:
19.08.2020
Последна актуализация:
06.10.2023
Областна администрация Благоевград събира информация от потребителите относно тяхната удовлетвореност от дейността на администрацията, с фокус върху качествено административно обслужване и неговото усъвършенстване. Анализът на информацията позволява да бъдат подобрени процесите и услугите по начин, който удовлетворява потребителите.
Методите за обратна връзка са регламентирани в Наредбата за административното обслужване и Методологията за измерване и управление на удовлетвореността на потребителите.
Методите за обратна връзка, които Областна администрация Благоевград е използвала през 2022 г., за оценка на удовлетвореността на потребителите са регламентирани във Вътрешните правила за организация на административно обслужване: