Web Content Viewer
ActionsАдминистративни услуги
Държавна собственост
- 1978 Издаване на заверени копия от договори, заповеди и други документи от интерес на физическите и юридическите лица, от архив “Държавна собственост"
- 1963 Справки по регистри и книги за имоти – частна и публична държавна собственост
- 1972 Издаване на удостоверение за наличие или липса на акт за държавна собственост на имот или отписване на имота от актовите книги
- 1983 Съставяне на акт за поправка на акт за държавна собственост
- 1979 Издаване на удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността
- 2529 Позволително за ползване на лечебни растения
Административно-правни и технически услуги
Услуги по устройство на територията
- 1961 Разрешаване изработване на устройствени планове, които обхващат територии, попадащи в повече от една община или предвиждат изграждане на обекти с регионално значение
- 1966 Издаване на заповед за разрешение или отказ за изменение на подробен устройствен план, който обхваща територии, попадащи в повече от една община или предвижда изграждане на обекти с регионално значение
- 1967 Съгласуване на идейни инвестиционни проекти за обекти на техническата инфраструктура с обхват и значение за повече от една община
- 1981 Одобряване на технически и работни инвестиционни проекти за обекти на техническата инфраструктура с обхват и значение за повече от една община
- 1974 Издаване разрешение за строеж за обекти на техническата инфраструктура с обхват и значение за повече от една община
- 1968 Одобряване на инвестиционен проект – заснемане на извършен строеж и заснемане за узаконяване
- 1975 Издаване на заповед за одобряване на изменения в одобрен инвестиционен проект
- 2389 Разрешаване изработване на комплексен проект за инвестиционна инициатива
- 1984 Одобряване на частите на комплексния проект за инвестиционна инициатива и издаване на разрешение за строеж
- 1976 Презаверяване на разрешение за строеж
- 1980 Приемане на екзекутивна документация, отразяваща несъществените промени в одобрения инвестиционен проект
- 1969 Регистриране на технически паспорт на строеж
- 1962 Издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строеж
- 2469 Издаване на Заповед за учредяване на еднократно право на преминаване/прокарване на отклонения от общи мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура през имот - държавна собственост
Други административни услуги
- 2 Предоставяне на достъп до обществена информация
- 3 Уточняване на разлики между издадено удостоверение за осигурителен доход (УП2) и данни за осигуреното лице от информационната система на НОИ
- 2134 Издаване на удостоверение за осигурителен доход (УП2)
- 2133 Издаване на удостоверение за трудов стаж (УП3)
ПРОЦЕДУРИ ПО ДЕЙНОСТИ НА ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ ПРАВОМОЩИЯТА НА ОБЛАСТНИЯ УПРАВИТЕЛ ПО УПРАВЛЕНИЕ НА ДЪРЖАВНАТА СОБСТВЕНОСТ
Предоставяне на административни услуги
Всяко физическо и юридическо лице може да поиска административна услуга, която е от значение за признаване, упражняване или погасяване на права или задължения. Приемането и предаването на документите на гражданите се извършва в ЦАО, на принципа на „едно гише“.
Гражданите и организациите могат да заявят извършването на определена административна услуга лично или да се представляват по закон и по пълномощие по реда на Гражданския процесуален кодекс. Неперсонифицираните организации се представляват от определено от членовете на организацията лице. Гражданите и организациите могат да се представляват с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа и от други граждани или организации.
Административните услуги, предоставени от Областна администрация Благоевград, са утвърдените в Регистъра на услугите на Административния регистър http://iisda.government.bg/adm_services/services/ и информацията/процедурите се публикуват в Регистъра на услугите съгласно указанията на Администрацията на МС, както и на интернет страницата на администрацията в раздел Административно обслужване, подраздел „Административни услуги“
Заявления/искания за извършване на административни услуги, сигнали и предложения до Областна администрация Благоевград могат да се подават:
1. устно, за което се попълва протокол от длъжностното лице, пред което е заявена услугата (Приложение №1).
2. на място в администрацията в ЦАО (партер на административната сграда на Областна администрация – Благоевград, 2700, гр. Благоевград, пл. „Г. Измирлиев“, №9;
3. чрез лицензиран пощенски оператор;
4. на имейл: Delovodstvo@blаgoevgrad.egov.bg;
5. по електронен път през Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги чрез платформата на ДАЕУ;
6. чрез Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ);
7. чрез Системата за електронен обмен на съобщения (СЕОС);
8. чрез Платформата за достъп до обществена информация, създадена и поддържана от Администрацията на Министерски съвет – по заявленията за достъп до обществена информация.
Искането за извършване на административната услуга се заявява в устна или писмена форма, освен ако в специален закон не е предвидено друго и се завежда в Административната информационна система „Архимед“. Организациите заявяват исканията си писмено.
Исканията, внесени устно в ЦАО или по телефон, се отразяват в протокол съгласно образец Приложение № 1 към настоящите Вътрешни правила, съгласно разпоредбите на Наредбата за административно обслужване.
Заплащането на дължимите такси на услуги от клиентите се извършва съгласно Тарифа за таксите, които се събират по Закона за държавната собственост, в сила от 11.02.2011 г. (Приета с ПМС № 26 от 03.02.2011 г.) и Заповед № 10 от 10.01.2001 г. на Министъра на финансите;
Заплащането на дължимите такси за услугите, извършвани в Областна администрация Благоевград, могат да се платят на каса или с картово плащане на POS терминал в Центъра за административно обслужване, или по банков път в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА.
За платените услуги, Областна администрация Благоевград предоставя възможност и за картови плащания на POS терминал в Центъра за административно обслужване.
При работа с клиенти служителите спазват нормативните и вътрешните стандарти на обслужване, въведени в Областна администрация Благоевград с Хартата на клиента;
Времето за чакане при получаване на информация и/или обработване на документи във връзка с административното обслужване в ЦАО е не повече от 15 мин;
Контрол за конкретна преписка може да се осъществява от страна на клиентите – физически и юридически лица, посредством справка за движението на преписката им на място в ЦАО, на телефон (073) 82 70 11 - Деловодство, на е-поща Delovodstvo@blаgoevgrad.egov.bg .